fredag, april 09, 2010

Ny ordförande och ny styrelse i SFIS Väst




Hej medlemmar och alla andra!
Jag heter Lars-Håkan Herbertsson och är ny ordförande i SFIS Väst. Jag jobbar i den globala biblioteksorganisation hos AstraZeneca, inom gruppen Licensing & Delivery. Jag sitter i Mölndal. Inom SFIS har jag varit aktiv i många år. Åren 2000-2004 var jag sekreterare i Väst, och 2004-2010 satt jag i nationella styrelsen. Nu är jag tillbaks i Väst igen.

De övriga styrelsemedlemmarna hittar du på http://www.sfis.nu/, där du också hittar mer information om föreningen, kalenderium etc.

Jag vill flagga upp för vårens aktiviteter, båda i maj: Verktyg i vardagen 3 (om att arbeta praktiskt med sociala medier) och den årliga vårutflykten. Information kommer, håll utkik i din maibox, på SFIS hemsida, här på bloggen samt på Twitter.

Styrelsen tar tacksamt emot synpunkter och idéer till aktiviteter. Hör av er. Kontaktuppgifter finns på SFIS.nu

Inga kommentarer: